Sitemizde şuan toplam 2670 film bulunmaktadır.

Tinkerbell Gizemli Kanatlar Türkçe Dublaj izle

45
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5Yorum yap

–SON PART TEK PARÇA İZLEMEK İSTEYENLER İÇİN EKLENMİŞTİR–

FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Tinkerbell Gizemli Kanatlar Türkçe Dublaj izle

Tür: 2012 Filmleri, Aile, Aksiyon, Dram, Macera, Tüm Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Film

Yapım: 2012 - Amerika Birleşik Devletleri

IMDB Puanı: 6,1

Yönetmen: Bradley Raymond,

Oyuncular: Lucy Liu, Matt Lanter, Lucy Hale, Jesse McCartney, Timothy Dalton

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Tinkerbell Gizemli Kanatlar Türkçe Dublaj izle” filminde 46 Yorum bulunuyor.
  1. GÖZDE KIRMIZIGÜL - 2 sene önce demiş ki:

    Filmlerinizi beğeniyoruz.

  2. gülhan - 2 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir cizgi film her kes izlesin harika

  3. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel 10 kere izledi :D

  4. cansu - 2 sene önce demiş ki:

    ingiriliyormu

  5. kız - 2 sene önce demiş ki:

    berbat

    • Yagmur Kaya - 1 sene önce demiş ki:

      sen iyi sey gordun mu ki buna kotu diyorsun

    • bilinmiyor - 11 ay önce demiş ki:

      Filme berbet diyorsun ama kim bilir senin tipin nasıldır… :P

    • pelin - 9 ay önce demiş ki:

      salaksın kızım sen

  6. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    agladım ha superdi

  7. lale - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel kesinlikle herkes izlesin

  8. mmmmmmmmmmmmm - 2 sene önce demiş ki:

    yavaş doluyo

  9. buse - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bir filmm izlemelisiniz
    :)

  10. Adınız - 2 sene önce demiş ki:

    bn çok duygulandım

  11. tugce guler - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel ben zaten hep sevmişimdir tinkerbell filmlerini canım……………

  12. jsila - 2 sene önce demiş ki:

    bn çk dyglndım

  13. tuğba - 2 sene önce demiş ki:

    çok fena ağladım çok duygulandım harika bir sinema doğrusu.

  14. azra - 2 sene önce demiş ki:

    O kötü diyenler kendilerine baksın bi kerem harika olağan üstü :D

  15. Tinkerbell Perivinkell - 2 sene önce demiş ki:

    O kötü diyenler bence sussunlar :D

  16. ipek - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi süper panpişler

  17. merhaba - 2 sene önce demiş ki:

    merhaba bence çk gzl ama hala dolmadı nedenini bilen varmi

  18. güneş - 1 sene önce demiş ki:

    harikaydı çook duygulandımm ama

  19. bilge - 1 sene önce demiş ki:

    süper bi film walt disney in diğer eserlerini beklerim bu filmi nerdeyse her gün izliyorum o kadar beğendim

  20. asya - 1 sene önce demiş ki:

    izlediğim en güzel filmdi tinkerbellin kardeşi olduğuna bu film yapılmadan kimse bilmiyordu

  21. volt - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi bu filmi okadar güzel ki 11.izledim

  22. Yagmur Kaya - 1 sene önce demiş ki:

    bence cok guzeldi amma ben lordun da kanatlarinin iylesmesini bekliyordum

    • sevde - 9 ay önce demiş ki:

      bence çok güzeldi çok duygulandım buna vereceğim şey (y)

  23. irem - 1 sene önce demiş ki:

    harika söyliecek söz bulamıyorum :D <3<3:D<3<3:D

  24. EAMa nur ünver - 1 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :D <3

  25. bige - 1 sene önce demiş ki:

    süper bi film ya

  26. ALEYNA BYZ - 1 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bu filim tınkır berin bütün ciz gi filimini izledim ama en güzeli buydu ::::::::::::::::::DDDDDDDDDDD

  27. irem - 11 ay önce demiş ki:

    Merhaba bence sizin internet yavaş o yüzden biraz geç doluyor :D.Fikrimi söylemek gerekirse olan üstü bu filmin yanında çok küçük kalır :D <3

  28. cicila - 11 ay önce demiş ki:

    çok güzel be

  29. idris karakaplan - 11 ay önce demiş ki:

    ben erkeğim fakat yinede böyle bi film kaçmaz kılzlı erkekli herkez izleyebilir yani güzel bi film

  30. tinkırbeel - 11 ay önce demiş ki:

    çok güzel 39 kere izledim

  31. sinem - 11 ay önce demiş ki:

    tinkerbelli cok eviyorumm yaa hem sarkisi hem bilumu cok guzel yaaaaa

  32. zeynep derda - 10 ay önce demiş ki:

    çok güzeldi bayıldım kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama çoooooooooook güzel olduğunu itiraf etmeliyim okadar güzelki bide sizinle şunu paylaşmak istiyorum film çok güzel ama ikide bir takılıp duruyo deli oldum

  33. betülnur ilhan - 10 ay önce demiş ki:

    harikaydı çok beğendim bu benim 3. izleyişim oldu bunu çok güzel bir filim diğer bölümlerin ide izlemenizi tavsiye ederim

  34. sevde - 9 ay önce demiş ki:

    bence çok güzeldi çok duygulandım buna vereceğim şey (y)

  35. ceren - 9 ay önce demiş ki:

    bence çok güzel tavsiye ederim

  36. ela - 8 ay önce demiş ki:

    harikaydı işallah herkes izlemz hoşuma gitmedi :P

  37. Selin Çillioğlu - 8 ay önce demiş ki:

    kesinlikle çok iyi düşünülmüş ve başarılı bir animasyon. Sadece çocuklar değil gençler, yetişkinler de izlemeli tavsiye ediyorum. ☺☻♥

  38. emine a - 5 ay önce demiş ki:

    harikaaaaa muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm herkese öneririm

  39. eyza - 5 ay önce demiş ki:

    gguuzzeell

  40. Fidan - 5 ay önce demiş ki:

    Harika.Bayildim

  41. aleynanur - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzeldi

  42. elif - 1 ay önce demiş ki:

    güzel