Sitemizde şuan toplam 2666 film bulunmaktadır.

Buz Devri 4: Kıtalar Ayrılıyor Türkçe Dublaj izle

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Buz Devri 4: Kıtalar Ayrılıyor Türkçe Dublaj izle” filminde 130 Yorum bulunuyor.
  1. susqunyolcu - 2 sene önce demiş ki:

    ses çok kötü :(

    • nur - 2 sene önce demiş ki:

      bence ses çok güzel flmde çk gzlllllllllllllll

      • arif - 11 ay önce demiş ki:

        bence super bi film tavsiye ederim seside cok guzel

    • umut - 2 sene önce demiş ki:

      ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  2. berfin - 2 sene önce demiş ki:

    bu korsan film olduu içiin ses çokk kötü :((

  3. adil - 2 sene önce demiş ki:

    yha ses çok kötü korsan filmi galiba bu :(

    • acarhan - 7 ay önce demiş ki:

      hoparlörü açıp ve bilgisayar hoparlörünü açarsan ses çok daha yüksek çıkıyor.

  4. susgun yolcu 2 - 2 sene önce demiş ki:

    sinama çekimioldugu çok belii

  5. abd.kynk - 2 sene önce demiş ki:

    son part ingizce düzeltin şunuu

  6. abd.kynk - 2 sene önce demiş ki:

    e tekrar sinema çekimi oldu :(

  7. abd.kynk - 2 sene önce demiş ki:

    yardım ya lütfen siteyi sevdim ama olmuyor ki böyle :(

  8. erkan - 2 sene önce demiş ki:

    görüntü ses film hepsi çok güzel

  9. berat - 2 sene önce demiş ki:

    olm lan ne kotusu super grafık uzktan bakın ;)

  10. ************** - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel

  11. YAnKI - 2 sene önce demiş ki:

    hem site site qezerLer fLim izLemek için paraLarına kıyıp orjınaL fLim satın aLmazLar sonrada Laf ebeLiqi yaparLar qidin sinemada izLeyin o zaman..

  12. burççç - 2 sene önce demiş ki:

    bnce fılm arada takılıp kalmasa super olabılırmıs :)

  13. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    ben hepsini izledim 1,2,3,4 hepside çok güzeldi

  14. nilüfer - 2 sene önce demiş ki:

    çok eylenceli bir filmdi

  15. şahin - 2 sene önce demiş ki:

    walla kardeşler süper mü film yapmıyışın canı gönülden tekekurlerr

  16. sid - 2 sene önce demiş ki:

    beğediğinize sevindim ninem habire bana bişey çiğnetiyor yav bıktım

  17. ece - 2 sene önce demiş ki:

    a meni türkçe bilmiomu ?

  18. nine - 2 sene önce demiş ki:

    bilmiyo o hihi benden akkılı deil yavrum hihi sid gel yeni dişlerimi fırçala bakiyim :)

  19. sid - 2 sene önce demiş ki:

    ayhh geliorum ninee :(

  20. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    :( ozur admin dun hoporlordeki cız sesine ofkelendim ama normalmıs o afedersin film cok guzelmiş sinemada manyaktııııııı :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    • buse - 2 sene önce demiş ki:

      ben 1 2 3 4 dü izledim

  21. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    :D :D :D :D :D :D :D :D :D .D :D :D :D :D :D :D : d: :::::D :D : D :p :q

  22. maria - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel

  23. kafanızmı iyi - 2 sene önce demiş ki:

    sizin kafdanızmı iyi ses te sorun filan yok gayet güzel admine teşekkür ederimm süper film

  24. nur - 2 sene önce demiş ki:

    valla flm süperdi onuna kadar zevkle izledm bn zaten buz devrini başladığından beri çok seviyordmmm

  25. murat - 2 sene önce demiş ki:

    valla vuracan şimdi

  26. rıza - 2 sene önce demiş ki:

    korsan olmasına rağmen ses ve goruntu çok iyi helal olsun

  27. grry - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaa yha offf süper

  28. sid diyorki - 2 sene önce demiş ki:

    ninemden bıktım yhaaaa

  29. pavurya - 2 sene önce demiş ki:

    Müthiş

  30. eren - 2 sene önce demiş ki:

    bence harika film allah sizden razı olsun

  31. egehaN - 2 sene önce demiş ki:

    bence güzel olmuş ama biraaz kısaYDI YA

  32. havanur - 2 sene önce demiş ki:

    bu okadar çok güzel ki anlatamam

  33. eren - 2 sene önce demiş ki:

    olum bak gitt dior meny

  34. buket - 2 sene önce demiş ki:

    ide pasa donuyo ve 7. part cok bulanıktı embesil, oglum bak git bide sarkı manyaktı haha:D

  35. şimal - 2 sene önce demiş ki:

    2. bölüm nerde ? yani 2.part

  36. urfali - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaslar 6.part tek parca seste süper görüntüdee tskler admin..

  37. murat - 2 sene önce demiş ki:

    filim çok güzel

  38. Sinemasever! - 2 sene önce demiş ki:

    Cidden elinize sağlık sesi mesi bilmem ben görüntü on numara 80 tane site açtım hepsi iğreçti

  39. sametcan - 2 sene önce demiş ki:

    asık oldular

  40. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    macera dolu bir filim.Müüüüüttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşş.

  41. umutsagol - 2 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzeldi ayrıca seste flnda bi bozukluk yok bnce uydurmayın yükleyenin eline saglık gerçekten izlenmeye değer bir film herkese tafsiye ederm

  42. kadir - 2 sene önce demiş ki:

    SES çok iyi size görre ses kötü bana göre çoooooooooookkkkkk iyi bir ses war helal size

  43. Mehmet Baloğlu - 2 sene önce demiş ki:

    Bence film çok güzel sinema filan deil ses te süper çok sevdim bu siteyi.

  44. gizem - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel çok kondimmik çok beğe

  45. sude nur - 2 sene önce demiş ki:

    film güzel ses te güzel

  46. amık - 2 sene önce demiş ki:

    süper film bayıldım :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  47. büşra - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bir film

  48. bilge kaan koç - 2 sene önce demiş ki:

    süper filimdi ben bu filmi sinemada 3d izledim sesi güzel.izleyin

  49. kaan koç - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ses iyi ama görüntü büraz kötü.Onun dışında sevdim.Güzel.

  50. emre - 2 sene önce demiş ki:

    ya bu filmin başka bi bölümü varmı dır acama söyleyebilirmisiniz cünkü dıeğoyla shera aşık oluyolardı onlar için işallah vardır bu son bölüm değildir işallah

  51. rose - 2 sene önce demiş ki:

    tek part izliyordum 87.5 dakka film bitti.gerisini nerden bulacağım açılmıyo 5. part

  52. sude nur - 2 sene önce demiş ki:

    ses çok güzel ben çok beğendim

  53. sude nur - 2 sene önce demiş ki:

    ama çok yavaş yhaaa

  54. haktan emir kılıç - 2 sene önce demiş ki:

    görüntüsü donmasa güzel olurmuş

  55. derya - 2 sene önce demiş ki:

    ya bence çok güzel bir film bide 3D ne diyeyim yani tek kelimeyle harika yalnız 6.part boşuna koyulmuş.:) :D

  56. Bünyamin M. - 2 sene önce demiş ki:

    İyi Aferim :D Çok Güzel

  57. semra - 2 sene önce demiş ki:

    güzel gibi görünüyo

  58. muratcan - 2 sene önce demiş ki:

    bnce olum güzel ama birde durmasa

  59. hepinizn ********** - 2 sene önce demiş ki:

    süper allah razı olsun

  60. Başak - 2 sene önce demiş ki:

    Harika 10000kere daha izleye bilirim

  61. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    süper O.o :D :) O:) :O :0 (Y)

  62. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel

  63. sevcan koçak - 2 sene önce demiş ki:

    çok iğrenç ikide bi takılıp duruyo slk…

  64. sevcan koçak - 2 sene önce demiş ki:

    ses çok kötü ya =(

  65. susqunyolcu - 2 sene önce demiş ki:

    on numara film

  66. yiğitali vatan - 2 sene önce demiş ki:

    2.partın yarısında film kopuyo

  67. irem g. ekmekçi - 2 sene önce demiş ki:

    bu film bence çok güzeldi birde en sondaki şarkısı <3

  68. buse yıkımaz - 2 sene önce demiş ki:

    çok çok gözeldi ama tekrar yina oynadı harika filimdi yaaaaa

  69. SAADET ASLAN - 2 sene önce demiş ki:

    BİR ANİMASYON ANCAK BU KADAR GÜZEL OLABİLİR..HAYAL GÜCÜNÜ BU KADAR ZORLAYABİLİR BÖYLE GÜZEL SENORYALAR YAPABİLİR NE YAZIYIM KARDEŞİM
    BROVO…………………
    TÜRKÇEYE AİT KLİME ÇOK :))))))))))

  70. ........................ - 2 sene önce demiş ki:

    MUAZZAM HARKULEDE TÜRKLERLE ÇEVVRİLMİŞ OLMASLI…….

  71. SAADET ASLAN - 2 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkk
    güzzellllllllllllllllllllllllllllllll

  72. tauna - 2 sene önce demiş ki:

    yaaaaaaaaaaaa 3, part açılmıyor…. duzeltirmisinizzzz plase

  73. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    Kontrol ettim sorun yok?

  74. tauna - 2 sene önce demiş ki:

    tmm şimdi açıldı ama az sürüyor. bir 2 dk falan sonra bitti diyirr… 4, parttada devamı değil

  75. nizami - 2 sene önce demiş ki:

    super

  76. bar - 2 sene önce demiş ki:

    gusel fıım

  77. cihan - 2 sene önce demiş ki:

    ya son dagalarda kılıc göze batarken orde ağır cekim olacaktı filim mi sevmedim

  78. mert erdal - 2 sene önce demiş ki:

    ömrümde böyle animasyon görmedim çok güzell :)

  79. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    nerdeyse okulda her gun izliok :D

  80. Şeyma - 2 sene önce demiş ki:

    5. part bozuk. Üstelik diğer filmleri daha güzeldi. Favori :tiger

  81. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    5. Partta herhangi bir sıkıntı yok tüm partlar çalışır durumda..

  82. fatih - 2 sene önce demiş ki:

    ben ce çok gzl :D (Y)

  83. sibel - 2 sene önce demiş ki:

    yaa bu filime bayılıyom yaa çok komik özlelikle şu nine hayvanın kıymetlim deme sahnesine bayılıyom hahahaha :) muhteşem bi filim hepiniz kocaman kocaman öpüyorum muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuccccccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  84. EdA - 2 sene önce demiş ki:

    bence korsan flan değil bitarafınızdan atmayın çok güzel korsan dienlere lafım şu izlerken bişey içtiler herhalde mallar yaa bence spr bi sayfa adminn elerin dert görmesin opsss

  85. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    walla şahane film beğenmeyene aşk olsun la

  86. hürrem sultan - 2 sene önce demiş ki:

    bnce flm harika çok beğendim sadece 5 partın rengi çook tuhaf bnce onu düzeltn

  87. fatih - 2 sene önce demiş ki:

    cok eğlenceli bir filim :D

  88. utku - 2 sene önce demiş ki:

    bence cok guzel

  89. senanur - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok güzeldi korsan filmi olmasına rağmen

  90. saliha - 2 sene önce demiş ki:

    heralde sinama filmi gibiydiama yinede güzeldi

  91. fayik - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi ama buz devri 5 çıkacakmı :D
    :)

  92. nurettin - 2 sene önce demiş ki:

    ya açılmıyor neden :(

  93. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    hep donuyo :( ve çok kötü :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

  94. tarık - 2 sene önce demiş ki:

    süper bence süper ☺

  95. dante - 2 sene önce demiş ki:

    bu çok güzel flim herkezin izlemesini terci ederim

  96. Nigosh - 1 sene önce demiş ki:

    Nine çok tatlı ve komikti …. sonuda harikaydı … ama herbölümünde şu kıçık sincapa sinir oluyorum yaa çok mal :D

  97. Severken - 1 sene önce demiş ki:

    Bayildiiiiiiiiiim

  98. serkan - 1 sene önce demiş ki:

    berfin bu filmin neresi korsan salak

  99. batuhan - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi acayip beğendim

  100. serhat - 1 sene önce demiş ki:

    harika tavsiye ederim minecıraft diye bi oyunda var çok güzel

  101. serhat - 1 sene önce demiş ki:

    harika bayıldım buz devri 5 çıktı buz devri 5 yazın çıkar

  102. semih can çelik - 1 sene önce demiş ki:

    neden bu kadar kısa

  103. sekuli - 1 sene önce demiş ki:

    beyendim amma bence buz devri 3 daha guzel.

  104. efe - 1 sene önce demiş ki:

    film güzel bir sorun bulamadım sadece bir kısmını izledim soru varmı diye oralarda yok belki ilerde var

  105. süprizziyaretçi - 1 sene önce demiş ki:

    nine çok konuşuyo dediler ninenin kıymetlisine kaldılar

  106. goksel_tuney - 1 sene önce demiş ki:

    site güzel

  107. goksel_tuney - 1 sene önce demiş ki:

    güzel

  108. ilayda - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi ses guzel son part hepsii güzell

  109. SID - 1 sene önce demiş ki:

    COOK KOTU PART LAR ACILMIYOR

  110. akssadf - 1 sene önce demiş ki:

    ses kötü diyenler benim ses niye iyiydi ? :D

  111. kahraman - 1 sene önce demiş ki:

    süper bir komedi cok beğendimmmmmmmmmm

  112. onur - 1 sene önce demiş ki:

    mmmmmmmmmmmmmmmüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşşşşşşşşş

  113. serhat - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama çok donuyor

  114. Mustafa Mert Duran - 1 sene önce demiş ki:

    çok ii

  115. Mustafa Mert Duran - 1 sene önce demiş ki:

    donmasa daha ii

  116. #filmciyizbiz - 1 sene önce demiş ki:

    bence ses çok iyi ve kaliteli <3

  117. mertcan - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle müthiş :)

  118. MELEK - 1 sene önce demiş ki:

    BEN BU FİLMİ ÇOK BEĞENDİM İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM… EN ÇOK ŞİRA YI BEĞENDİM.HEP MACERA DOLU BİR FİLMDİ.BU FİLMİ ÇOK SEVDİM.LÜTFEN İZLEYİN.

  119. sude nur - 10 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir animasyon

  120. senanur - 7 ay önce demiş ki:

    çok güzellllllllllll

  121. awdadw - 7 ay önce demiş ki:

    çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk güüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllll

  122. ilayda - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel hayranım bu filme

  123. bilal - 3 ay önce demiş ki:

    süper

  124. elif - 3 ay önce demiş ki:

    hep donuyor iğrenç